Page 9 - ANPE adscrición e xornada díptico
P. 9
ACCESO Á INFORMACIÓN PÚBLICA
Que é información pública?
Todos os contidos ou documentos, con independencia do seu formato ou soporte, que
fosen elaborados ou adquiridos no exercicio das súas funcións pola Administración
(*entre outros suxeitos previstos na lei).
Como se formaliza o acceso á información pública?
Preferiblemente mediante o modelo normalizado PR100A dispoñible na sede electró-
nica da Xunta de Galicia.
Hai que motivar a solicitude?
A persoa solicitante non está obrigada a motivar a súa solicitude de acceso á infor-
mación. Con todo, poderá expoñer os motivos polos que solicita a información que
poderán ser tidos en conta cando se dite a resolución.
Existen límites para o acceso á información pública?
Este dereito soamente se pode limitar naqueles casos en que así sexa necesario pola
propia natureza da información en relación coa aplicación de dereitos constitucio-
nalmente protexidos ou pola súa entrada en conflito con outros intereses protexidos
(artigos 14 e 15 da Lei 19/2013, do 9 de decembro).
Quen resolve as solicitudes de información pública?
No ámbito do sector público autonómico, a competencia para a resolución das soli-
citudes de acceso corresponderalle á persoa titular da secretaría xeral, a secretaría
xeral técnica, a dirección xeral ou a delegación territorial no caso da Administración
xeral da comunidade autónoma, e á persoa titular dos órganos de goberno ou exe-
cutivos das entidades instrumentais do sector público que posúan a información.
Cal é o prazo de resolución?
Un (1) mes desde a recepción da solicitude polo órgano competente para resolver.
Transcorrido este prazo sen resolución, a solicitude entenderase desestimada.
7