Page 83 - ANPE adscrición e xornada díptico
P. 83

Para que se valore un título de técnico superior de formación profesional ou de Artes
          Plásticas e Deseño ou de Técnico Deportivo Superior é necesario acreditar que non
          foron utilizados para a obtención do título alegado para ingreso no corpo?
               Si. Mediante a presentación do título de bacharelato ou outros títulos.



          Se posúo un certificado de nivel avanzado C1 e outro de nivel avanzado C2 dun mesmo
          idioma, valoraránseme dous certificados?
               Si, agás no caso da lingua galega en que se valorará só o nivel C2, xa que o nivel C1
               é o nivel esixido para o ingreso no corpo.


          Na subepígrafe 3.2 do baremo, de formación permanente, valóranse os cursos infe-
          riores a 20 horas?

               Non.


          Os cursos inferiores a 3 créditos e non inferiores a 2 créditos poderán valorarse no
          concurso de méritos?

               Si, a subepígrafe 2.5 do anexo IV do Real decreto 276/2007, do 23 de febreiro,
               establece que “para os efectos desta subepígrafe se poderán acumular os cursos
               non inferiores a 2 créditos que cumpran os requisitos que se especifican nesta
               subepígrafe”.


          Valoraranse os cursos organizados polos conservatorios de música?

               Si, pero exclusivamente para a especialidade de Música do corpo de profesores de
               ensino secundario e en todas as especialidades dos corpos de catedráticos e profe-
               sores de Música e Artes Escénicas.



          A formación permanente, para ser valorada, ten que estar relacionada coa especia-
          lidade á que se opta?
               Si. Na subepígrafe 2.5 do anexo IV do Real decreto 276/2007 establécese que
               serán valorados os cursos de formación permanente e perfeccionamento supe-
               rados, relacionados coa especialidade á que se opta ou coa organización esco-
               lar, as novas tecnoloxías aplicadas á educación, a didáctica, a psicopedagoxía ou
               a socioloxía da educación, convocados por administracións públicas con plenas
               competencias educativas, ou por universidades, ou actividades incluídas no plan
               de formación permanente organizados por entidades colaboradoras coas admi-
               nistracións educativas, ou actividades recoñecidas pola Administración educativa
               correspondente.


                                          81
   78   79   80   81   82   83   84   85   86   87   88