Page 6 - ANPE adscrición e xornada díptico
P. 6
DOCENTES DO ENSINO PÚBLICO COMA TI.
GUIÓN ORIENTATIVO PARA A ELABORACIÓN
DA MEMORIA DA FASE DE PRÁCTICAS
1. INTRODUCIÓN
– Facer mención ao DOG no que publicou a Orde de oposición na que se recolle a fase de prácticas.
– Presentación do aspirante e de formación académica.
– Esquema dos puntos que se tratarán.
2. CONTEXTUALIZACIÓN
Breve análise do contexto do centro social no que está inmerso.
3. ADICACIÓN AO CENTRO
3.1 Participación en órganos colexiados e de coordinación docente, así como en iniciativas para mellorar a práctica
docente e o traballo en equipo.
a) Participación nos órganos de goberno, Claustro e Consello Escolar.
b) Participación nos órganos de coordinación docente.
c) Adopción de iniciativas para a mellora da práctica docente e do traballo en equipo.
3.2 Colaboración e posta en marcha de actividades extraescolares e de calquera outra que dinamicen a vida do centro
e contribúan ao aproveitamento dos recursos da contorna.
3.3 Atención a pais e alumnos e, no teu caso, exercicio da titoría.
4. ACTIVIDADE DOCENTE NA AULA
4.1 Preparación da clase e dos materiais didácticos no marco das decisións adoptadas na programación didáctica.
4.2 Utilización dunha metodoloxía de ensino adecuado para promover a aprendizaxe significativa dos contidos curri-
culares.
4.3 Procedemento de avaliación das aprendizaxes e información sobre os mesmos que se dá aos alumnos e, no seu
caso, aos familiares.
4.4 Utilización de medidas ordinarias e extraordinarias para atender á diversidade de capacidades, intereses e moti-
vacións dos alumnos, especialmente daqueles con maiores dificultades de aprendizaxe.
4.5 Organización do traballo na aula para favorecer a adecuada marcha da clase e a participación e implicación do
alumnado no seu proceso de aprendizaxe.
5. DIFICULTADES ATOPADAS EN RELACIÓN CON:
5.1 A práctica docente.
5.2 Os alumnos.
5.3 Os pais.
5.4 Os órganos colexiados e de coordinación pedagóxica.
5.5 O Equipo Directivo.
5.6 O Departamento de Orientación.
5.7 A elaboración e seguimento das programacións de aula.
5.8 O proceso de avaliación e promoción de alumnos.
5.9 Os recursos humanos e materiais.