Page 6 - ANPE adscrición e xornada díptico
P. 6

DOCENTES DO ENSINO PÚBLICO COMA TI.






                      GUIÓN ORIENTATIVO PARA A ELABORACIÓN

                            DA MEMORIA DA FASE DE PRÁCTICAS



           1.  INTRODUCIÓN

           –  Facer mención ao DOG no que publicou a Orde de oposición na que se recolle a fase de prácticas.
           –  Presentación do aspirante e de formación académica.
           –  Esquema dos puntos que se tratarán.

           2.  CONTEXTUALIZACIÓN

           Breve análise do contexto do centro social no que está inmerso.

           3.  ADICACIÓN AO CENTRO

           3.1   Participación en órganos colexiados e de coordinación docente, así como en iniciativas para mellorar a práctica
               docente e o traballo en equipo.
                 a)  Participación nos órganos de goberno, Claustro e Consello Escolar.
                 b)  Participación nos órganos de coordinación docente.
                 c)  Adopción de iniciativas para a mellora da práctica docente e do traballo en equipo.

           3.2   Colaboración e posta en marcha de actividades extraescolares e de calquera outra que dinamicen a vida do centro
                e contribúan ao aproveitamento dos recursos da contorna.
           3.3  Atención a pais e alumnos e, no teu caso, exercicio da titoría.


           4.  ACTIVIDADE DOCENTE NA AULA
           4.1  Preparación da clase e dos materiais didácticos no marco das decisións adoptadas na programación didáctica.

           4.2   Utilización dunha metodoloxía de ensino adecuado para promover a aprendizaxe significativa dos contidos curri-
                culares.
           4.3   Procedemento de avaliación das aprendizaxes e información sobre os mesmos que se dá aos alumnos e, no seu
                caso, aos familiares.
           4.4   Utilización de medidas ordinarias e extraordinarias para atender á diversidade de capacidades, intereses e moti-
                vacións dos alumnos, especialmente daqueles con maiores dificultades de aprendizaxe.
           4.5   Organización do traballo na aula para favorecer a adecuada marcha da clase e a participación e implicación do
                alumnado no seu proceso de aprendizaxe.

           5.  DIFICULTADES ATOPADAS EN RELACIÓN CON:
           5.1   A práctica docente.

           5.2  Os alumnos.
           5.3  Os pais.
           5.4  Os órganos colexiados e de coordinación pedagóxica.
           5.5  O Equipo Directivo.

           5.6  O Departamento de Orientación.
           5.7  A elaboración e seguimento das programacións de aula.
           5.8  O proceso de avaliación e promoción de alumnos.

           5.9  Os recursos humanos e materiais.
   1   2   3   4   5   6   7   8