Page 3 - ANPE adscrición e xornada díptico
P. 3
Adscrición en educación infantil e Grupos proxecto Abalar e bilingües
primaria
1. Os grupos nos que se estea a desenvolver o 2. Maior número de anos de servizos efec-
Adscrición funcional nas ensinanzas de educa- proxecto Abalar, as seccións bilingües e os que tos como persoal docente de carreira do
ción infantil e primaria. se impartan en lingua estranxeira en aplica- corpo de mestres.
a) A dirección do centro por proposta motivada ción do establecido no Decreto 79/2010, do 20 3. Promoción de ingreso máis antiga. PRIMARIA
da xefatura de estudos, no primeiro claustro de maio, para o plurilingüismo no ensino non 4. Maior puntuación obtida no procede-
do curso e unha vez oído este, asignaralle universitario de Galicia, serán asignados ao mento selectivo de ingreso ao corpo.
ciclo, curso e grupo de alumnado a cada un persoal docente do corpo de mestres que fora 3. Excepcionalmente, cando a xuízo do equipo
do persoal docente do centro. formado especificamente pola Administración directivo existisen razóns pedagóxicas sufi-
b) A proposta da xefatura de estudos construi- educativa ou estea en posesión de titulación, cientes para obviar o criterio de permanencia
rase sobre as premisas seguintes: experiencia ou formación adecuada. co mesmo grupo de alumnos no ciclo, ademais
c) Correcto funcionamento do proxecto Aba- 2. Nos restantes grupos, no caso de non acadar das previstas no punto 1 deste punto, a direc-
lar, das seccións bilingües e das áreas que o consenso do profesorado, a xefatura de ción disporá a asignación do persoal docente
se impartan en lingua estranxeira e outros estudos fará a proposta sobre os seguintes afectado a outro ciclo, curso, área ou actividade
proxectos establecidos ou que se establezan. criterios: docente, oído o persoal interesado e o claustro,
d Prestarlle a mellor atención posible ás nece- a) Respectar, en todo caso, o posto e traballo e coa conformidade da inspección educativa.
sidades do alumnado do centro. e/ou a especialidade que cada persoal do- 4. Os centros realizarán os axustes horarios ne-
e) Rendibilizar ao máximo o capital humano cente do corpo de mestres teña asignado cesarios e terán en conta a estrutura física do
dispoñible, actualizando o potencial creati- pola súa adscrición ao centro. centro para facilitar a sincronización nos cam-
vo do grupo de persoal docente do colexio.
f) Consensualizar a proposta facilitando o b) Respectar o dereito de cada grupo de bios de clase e o menor desprazamento do
contraste de pareceres e a concorrencia de alumnos e alumnas a manter o mesmo profesorado. Cando as instalacións do centro
capacidades e esforzos. titor durante todo o ciclo, incluíndo o 2º o permitan, pode terse en conta a posibilidade
ciclo da educación infantil. de que as especialidades se impartan nunha
c) No suposto de que nun centro haxa varios dependencia determinada.
Competencias e reclamacións mestres ou mestras aspirantes ao mesmo 5. As direccións dos centros enviarán ao servizo
ciclo ou curso, a proposta de adscrición de inspección, no prazo máximo de cinco días,
O persoal interesado poderá reclamar ante a farase de acordo coa seguinte orde de copia da acta do claustro no que se realice a
Inspección de Educación no prazo de dez días prioridades: adscrición.
naturais.
A aprobación definitiva corresponde á Inspec- 1. Maior antigüidade ininterrompida, con 6. A aprobación provisional dos horarios do per-
ción de Educación. destino definitivo, no centro. soal docente corresponde á dirección do centro.
A Inspección educativa resolverá no prazo de 20
días a partir da recepción dos horarios e, se é o
caso, proporá á xefatura territorial a adopción das
medidas oportunas. Contra a resolución da Ins-
pección educativa, o persoal docente do corpo de
mestres poderá interpor recurso de alzada diante
da xefatura territorial correspondente no prazo
dun mes a contar desde o día seguinte da adscri-
ción. A resolución da xefatura territorial porá fin a
vía administrativa. A interposición do recurso non
paralizará a execución da resolución impugnada.
PRIMARIA E SECUNDARIA CENTROS INTEGRADOS ESCOLAS OFICIAIS DE IDIOMAS
Orde do 28 de xuño de 2010 pola que se modifi- ORDE do 29 de xullo de 2011 pola que se ORDE do 5 de agosto de 2011 pola que se
can parcialmente as ordes do 1 de agosto de 1997, desenvolve o Decreto 77/2011, do 7 de abril, desenvolve o Decreto 189/2010, do 11 de novem-
pola que se ditan instrucións para o desenvolve- polo que se establece o Regulamento orgánico bro, polo que se establece o Regulamento orgáni-
mento do Decreto 324/1996, polo que se aproba o dos centros integrados de formación profesional co das escolas oficiais de idiomas da Comunidade
regulamento orgánico dos institutos de educación competencia da Consellería de Educación e Orde- Autónoma de Galicia, e se regula a organización e
secundaria e se establece a súa organización e nación Universitaria. (DOG 08/08/2011) o acceso ás ensinanzas de idiomas de réxime espe- NORMATIVA
funcionamento, do 22 de xullo de 1997, pola que cial. (DOG 18/08/2011)
se regulan determinados aspectos de organiza- CONSERVATORIOS DE MÚSICA E DANZA
ción e funcionamento das escolas de educación ORDE do 4 de agosto de 2011 pola que se ESCOLAS DE ARTE E SUPERIORES DE
infantil, dos colexios de educación primaria e dos desenvolve o Decreto 223/2010, do 30 de decem- DESEÑO
colexios de educación infantil e primaria depen- bro, polo que se establece o Regulamento orgánico ORDE do 8 de agosto de 2011 pola que se desen-
dentes da Consellería de Educación e Ordenación dos conservatorios elementais e profesionais de volve o Decreto 61/2011, do 24 de marzo, polo que
Universitaria, e do 3 de outubro de 2000, pola que música e de danza da Comunidade Autónoma de se establece o Regulamento orgánico das escolas de
se ditan instrucións para o desenvolvemento do Galicia. (DOG 18/08/2011) arte e superiores de deseño da Comunidade Autóno-
Decreto 7/1999, polo que se implantan e regulan ma de Galicia. (DOG 18/08/2011)
os centros públicos integrados de ensinanzas non
universitarias. (DOG 06/07/2010)