Page 3 - ANPE adscrición e xornada díptico
P. 3

Adscrición en educación infantil e    Grupos proxecto Abalar e bilingües
          primaria
                                            1.   Os grupos nos que se estea a desenvolver o      2.   Maior número de anos de servizos efec-
         Adscrición funcional nas ensinanzas de educa-  proxecto Abalar, as seccións bilingües e os que   tos como persoal docente de carreira do
         ción infantil e primaria.            se impartan en lingua estranxeira en aplica-  corpo de mestres.
         a)   A dirección do centro por proposta motivada   ción do establecido no Decreto 79/2010, do 20      3.   Promoción de ingreso máis antiga.  PRIMARIA
           da xefatura de estudos, no primeiro claustro   de maio, para o plurilingüismo no ensino non      4.   Maior puntuación obtida no procede-
           do curso e unha vez oído este, asignaralle   universitario de Galicia, serán asignados ao   mento selectivo de ingreso ao corpo.
           ciclo, curso e grupo de alumnado a cada un   persoal docente do corpo de mestres que fora  3.   Excepcionalmente, cando a xuízo do equipo
           do persoal docente do centro.      formado especificamente pola Administración   directivo existisen razóns pedagóxicas sufi-
         b)   A proposta da xefatura de estudos construi-  educativa ou estea en posesión de titulación,   cientes para obviar o criterio de permanencia
           rase sobre as premisas seguintes:  experiencia ou formación adecuada.  co mesmo grupo de alumnos no ciclo, ademais
         c)   Correcto funcionamento do proxecto Aba-  2.   Nos restantes grupos, no caso de non acadar   das previstas no punto 1 deste punto, a direc-
           lar, das seccións bilingües e das áreas que   o consenso do profesorado, a xefatura de   ción disporá a asignación do persoal docente
           se impartan en lingua estranxeira e outros   estudos fará a proposta sobre os seguintes   afectado a outro ciclo, curso, área ou actividade
           proxectos establecidos ou que se establezan.  criterios:            docente, oído o persoal interesado e o claustro,
         d   Prestarlle a mellor atención posible ás nece-    a)   Respectar, en todo caso, o posto e traballo   e coa conformidade da inspección educativa.
           sidades do alumnado do centro.       e/ou a especialidade que cada persoal do-  4.   Os centros realizarán os axustes horarios ne-
         e)   Rendibilizar ao máximo o capital humano   cente do corpo de mestres teña asignado   cesarios e terán en conta a estrutura física do
           dispoñible, actualizando o potencial creati-  pola súa adscrición ao centro.  centro para facilitar a sincronización nos cam-
           vo do grupo de persoal docente do colexio.
         f)   Consensualizar a proposta facilitando o     b)   Respectar o dereito de cada grupo de   bios de clase e o menor desprazamento do
           contraste de pareceres e a concorrencia de   alumnos e alumnas a manter o mesmo   profesorado. Cando as instalacións do centro
           capacidades e esforzos.              titor durante todo o ciclo, incluíndo o 2º   o permitan, pode terse en conta a posibilidade
                                                ciclo da educación infantil.   de que as especialidades se impartan nunha
                                              c)   No suposto de que nun centro haxa varios   dependencia determinada.
          Competencias e reclamacións           mestres ou mestras aspirantes ao mesmo  5.   As direccións dos centros enviarán ao servizo
                                                ciclo ou curso, a proposta de adscrición   de inspección, no prazo máximo de cinco días,
         O persoal interesado poderá reclamar ante a   farase de acordo coa  seguinte  orde  de   copia da acta do claustro no que se realice a
         Inspección de Educación no prazo de dez días   prioridades:           adscrición.
         naturais.
         A aprobación definitiva corresponde á Inspec-      1.   Maior antigüidade ininterrompida, con  6.   A aprobación provisional dos horarios do per-
         ción de Educación.                       destino definitivo, no centro.  soal docente corresponde á dirección do centro.
         A Inspección educativa resolverá no prazo de 20
         días a partir da recepción dos horarios e, se é o
         caso, proporá á xefatura territorial a adopción das
         medidas oportunas. Contra a resolución da Ins-
         pección educativa, o persoal docente do corpo de
         mestres poderá interpor recurso de alzada diante
         da xefatura territorial correspondente no prazo
         dun mes a contar desde o día seguinte da adscri-
         ción. A resolución da xefatura territorial porá fin a
         vía administrativa. A interposición do recurso non
         paralizará a execución da resolución impugnada.




         PRIMARIA E SECUNDARIA             CENTROS INTEGRADOS                ESCOLAS OFICIAIS DE IDIOMAS
         Orde do 28 de xuño de 2010 pola que se modifi-  ORDE do 29 de xullo de 2011 pola que se  ORDE do 5 de agosto de 2011 pola que se
         can parcialmente as ordes do 1 de agosto de 1997,  desenvolve o Decreto 77/2011, do 7 de abril,  desenvolve o Decreto 189/2010, do 11 de  novem-
         pola que se ditan instrucións para o desenvolve-  polo que se establece o Regulamento orgánico  bro, polo que se establece o Regulamento orgáni-
         mento do Decreto 324/1996, polo que se aproba o  dos centros integrados de formación profesional  co das escolas oficiais de idiomas da Comunidade
         regulamento orgánico dos institutos de educación  competencia da Consellería de Educación e Orde-  Autónoma de Galicia, e se regula a organización e
         secundaria e se establece a súa organización e  nación Universitaria. (DOG 08/08/2011)   o acceso ás ensinanzas de idiomas de réxime espe-  NORMATIVA
         funcionamento, do 22 de xullo de 1997, pola que                     cial. (DOG 18/08/2011)
         se regulan determinados aspectos de organiza-  CONSERVATORIOS DE MÚSICA E DANZA
         ción e funcionamento das escolas de educación  ORDE do 4 de agosto de 2011 pola que se  ESCOLAS DE ARTE E SUPERIORES DE
         infantil, dos colexios de educación primaria e dos  desenvolve o Decreto 223/2010, do 30 de  decem-  DESEÑO
         colexios de educación infantil e primaria depen-  bro, polo que se establece o Regulamento orgánico  ORDE do 8 de agosto de 2011 pola que se desen-
         dentes da Consellería de Educación e Ordenación  dos conservatorios elementais e profesionais de  volve o Decreto 61/2011, do 24 de marzo, polo que
         Universitaria, e do 3 de outubro de 2000, pola que  música e de danza da Comunidade Autónoma de  se establece o Regulamento orgánico das escolas de
         se ditan instrucións para o desenvolvemento do  Galicia. (DOG 18/08/2011)   arte e superiores de deseño da Comunidade Autóno-
         Decreto 7/1999, polo que se implantan e regulan                     ma de Galicia. (DOG 18/08/2011)
         os centros públicos integrados de ensinanzas non
         universitarias. (DOG 06/07/2010)
   1   2   3   4